اخبار

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم گواهینامه سیزدهمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کرد
 

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم گواهینامه سیزدهمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کرد


یکشنبه، 21 اسفند 1401

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم موفق شد با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه های مدیریت مالی، شفافیت مالی و اقتصادی، لوح تقدیر سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط هیات داوران انجمن تخصصی مدیریت مالی ایران، شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم با توجه به شفافیت، عملکرد مطلوب و احراز شرایط لازم موفق به دریافت گواهینامه و لوح تقدیر جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

در متن لوح اهدایی جایزه اینطور آمده است: «در دنیای رقابتی و پرتلاطم امروزی رشد و کارایی روزافزون بنگاهها و سازمانها در گرو بهره مندی تخصصی از دانش مالی نوین و کاربردی می‌باشد که این مهم با مساعی و تلاش‌های مدیران در در پیاده سازی حرفه‌ای علوم مالی در ابعاد گوناگون فعالیت‌های واحدهای اقتصادی و خدماتی میسر میگردد. شرایط حساس حاکم بر اقتصاد کشور اهمیت و ارزشمندی دانش مالی را در شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی بیش از پیش نمایان نموده و بدون شک بکارگیری صحیح آن را بعنوان اولویت و لازمه تصمیمات اثر بخش و اقدامات راهبردی مدیریت مورد توجه قرار داده است.

کسب گواهینامه جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر اهتمام ،پیوسته کوشش‌های خستگی ناپذیر و تدبیر مستمر در عرصه مدیریت آن شرکت محترم می باشد. کسب این موفقیت ارزشمند و دستاورد ملی را تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال شایستگی و توفیقات روزافزون شما را آرزومندیم.»

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بستر ساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده شده است. حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان‌های همسو و غیر همسو شرکت می‌کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک می‌باشند مقایسه نمایند.

تصاویر
  • شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم گواهینامه سیزدهمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کرد
رتبه
اشتراک گذاری