اخبار

دریافت نخستین مجوز فعالیت E&P خارج از کشور توسط انرژی پاسارگاد
 

دریافت نخستین مجوز فعالیت E&P خارج از کشور توسط انرژی پاسارگاد


شنبه، 08 اردیبهشت 1403

انرژی پاسارگاد اولین و تنها شرکت ایرانی است که موفق شد پس از ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت نفت عراق، مجوز (لیسانس) توسعه میادین نفت و گاز این کشور را دریافت نماید.

 

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد بعنوان یکی از پیشروترین شرکت های خصوصی فعال در  توسعه پایدار طرح های بزرگ انرژی در ایران، در ادامه اجرای استراتژی‌های گسترش فعالیت‌ها و ارائه خدمات فنی و بازرگانی و حضور خود در بازارهای بین‌المللی، بعنوان یک شرکت اکتشاف و تولید (E&P) موفق به احراز صلاحیت از وزارت نفت عراق شد.

 

این شرکت اولین و تنها شرکت ایرانی است که در کنار شرکتهای معتبر بین‌المللی، مجوز (لیسانس) توسعه میادین نفت و گاز عراق را از وزارت نفت عراق اخذ نموده و بر این اساس به صورت مستقل یا در همکاری با شرکتهای بزرگ بین‌المللی نفت و گاز می‌تواند در دور جدید واگذاری بلوک‌های اکتشافی و توسعه‌ای کشور عراق به سرمایه‌گذاری و توسعه بر مبنای قراردادهای بالادستی آن کشور اقدام نماید.

علاوه بر این، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد به تایید شرکت نفت بصره (Basra Oil Company - BOC) در عراق نیز رسیده است. بر این اساس شرکت گسترش انرژی پاسارگاد مجاز به فعالیت و مشارکت در اجرای طرح‌های بزرگ اجرایی در بخش‌های بالادستی و پایین‌‌دستی نفت و گاز، پروژه‌های پتروشیمیایی و همچنین پروژه‌های زیرساختی و انرژی‌های تجدیدپذیر بطور مستقل یا در همکاری با شرکت‌های معظم نفت و گاز بین‌المللی فعال در حوزه شرکت BOC میباشد.

تصاویر
  • دریافت نخستین مجوز فعالیت E&P خارج از کشور توسط انرژی پاسارگاد
رتبه
اشتراک گذاری