اخبار

مدیریت پورتفولیو پروژه ها .. منافع، چالش ها و پیش نیازها
 

مدیریت پورتفولیو پروژه ها .. منافع، چالش ها و پیش نیازها


یکشنبه، 08 اردیبهشت 1398

مدیریت پورتفولیو پروژه ها (منافع، چالش ها و پیش نیازها)

نویسنده: رامتین نایب ولی؛ کارشناس ارتباطات وتوسعه برند
تأیید کننده: علی آزادی منش؛ مدیر ارتباطات وتوسعه برند

در سال های اخیر شرایط نامساعد اقتصادی و محیط ناپایدار کسب و کار کشور، نه تنها امکان هرگونه ماجراجویی را از سازمان ها گرفته است بلکه حفظ شرایط کنونی سازمان ها نیز خود دغدغه ای بزرگ برای آنها تلقی میشود. مشکلاتی که نمیتوان بجز اتخاذ راه هایی منطقی و البته به موقع نسبت به تغییرات محیط کسب و کار، استراتژی محور، با هدف کسب حداکثر منافع ممکن از فرصت های محدود، راه حل دیگری را برای آن متصور بود.

به  عبارت دیگر، بی ثباتی محیط کسب و کار  سازمان ها را به  توسعه غیر متجانس بازارها و محیط کسب و کار خود وادار ساخته است. بر این اساس بسیاری از سازمان های چند ملیتی، صدها طرح و پروژه در مناطق مختلف جغرافیایی و در حوزه های مختلف کسب و کار را در حال اجرا دارند و چالش عظیمی که در چنین شرایط دشواری برای آنها ظهور پیدا کرده است.

برای خواندن و یا دانلود این مقاله جذاب بر روی لینک روبرو کلیک نمائید :  لینک

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد (PEDC) یک شرکت در حوزه انرژی است که در ایران واقع شده است. شرکت گسترش انرژی پاسارگاد یک هلدینگ در حوزه انرژی است که فعالیت هایش در کل زنجیره ارزش شامل اکتشاف، تولید، پالایش، بازاریابی مواد پتروشیمی، تولید برق و انرژی های تجدید پذیر و همچنین سرمایه گذاری بنابر تکنولوژی جدید می باشد و دفتر مرکزی شرکت در تهران واقع شده است. شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در سرتاسر فلات قاره ایران و بازار بین المللی از طریق شرکت های زیرمجموعه خود حضور دارد. ما به سهامداران از طریق سرمایه گذاری فعال، نظارت سطح بالای پروژه هایمان، ایجاد مشارکت در سطح جهانی و مدیریت ریسک های خود به طور مؤثر و ایجاد مجموعه های متعادل، ارزش می گذاریم. در ضمن، ما به توسعه پایدار بخش انرژی و انجمن ها در کشور خود کمک می کنیم. رقابت PEDC به فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزشهای ما، با یک تعهد قوی به شفافیت، همکاری و بهبود عملیاتی مداوم متکی است. ما به عنوان یک شرکت تابعه متعلق به گروه مالی پاسارگاد، با بانک پاسارگاد بعنوان یک سهامدار متمایز ، از سال ٢٠٠٨ فعالیت خود را آغاز نموده ایم ، موفقیت ما به تجربه ، دانش مدیریتی و مشارکت قوی محلی و بین المللی ما مدیون است. PEDC متعهد به حفظ پایداری و به عنوان شریک راهبردی نخبه در بخش انرژی و پتروشیمی ایران شناخته شده است.

تصاویر
  • مدیریت پورتفولیو پروژه ها .. منافع، چالش ها و پیش نیازها
رتبه
اشتراک گذاری