اخبار

 اهمیت فناوری در تکمیل زنجیره ارزش صنعت نفت با رویکرد دانش‌بنیان
 

اهمیت فناوری در تکمیل زنجیره ارزش صنعت نفت با رویکرد دانش‌بنیان

در آخرین کارگاه آموزشی شرکت گسترش انرژی پاسارگاد تشریح شد:

«نگاهی به اهمیت فناوری در تکمیل زنجیره ارزش صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با رویکرد دانش‌بنیان» عنوان آخرین کارگاه آموزشی شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران بود.
شنبه، 30 اردیبهشت 1402

به گزارش روابط عمومی گروه گسترش انرژی پاسارگاد، در این کارگاه آموزشی که بعدازظهر امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار شد، مهندس محسن حائری نژاد مدیرعامل شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد با بیان اينکه افزایش ظرفیت پتروشیمی در راستای تکمیل زنجیره ارزش و حرکت به سمت تنوع محصول تعریف شده است گفت: در سال ۱۴۰۶ ظرفیت صنعت پتروشیمی ایران به ۱۴۲ میلیون تن در سال خواهد رسید که شرکت توسعه فناوری‌های نوین آرمان پاسارگاد نقش مهمی در تکمیل زنجیره ارزش ایفا خواهد کرد.

مهندس حائری‌نژاد گفت: هر چقدر صنایع پایین‌دست پتروشیمی و توسعه صنایع تکمیلی با جدیت بیشتری دنبال شود موفقیت بیشتری در صنعت حاصل خواهد شد و ما نیز در شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد همین هدف را دنبال می‌کنیم.

مهندس حائری‌نژاد در ادامه به نقش شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در تکمیل زنجیره ارزش پرداخت و گفت: شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد، شرکتی تازه تاسیس در حوزه تامین لایسنس و فناوری‌های موردنیاز تکمیل زنجیره ارزش است که به عنوان زیرمجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد فعالیت می‌کند.

با پایان بیست و هفتمین نمایشگاه نفت تهران، پرونده کارگاههای آموزشی تخصصی شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در این نمایشگاه که با استقبال گسترده متخصصان همراه بود بسته شد.

تصاویر
  •  اهمیت فناوری در تکمیل زنجیره ارزش صنعت نفت با رویکرد دانش‌بنیان
رتبه
اشتراک گذاری