اخبار

تائید شرکت آرمان پاسارگاد به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان
 

تائید شرکت آرمان پاسارگاد به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان


دوشنبه، 18 دی 1402

شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد با تائید روندهای ارزیابی و بررسی‌های جامع، توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به‌عنوان «شرکت دانش‌بنیان  نوپا» معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی گروه گسترش انرژی پاسارگاد، شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد با ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه انتقال فناوری لایسنس و دانش فنی توانست با چندین مرحله بررسی و ارزیابی توسط معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تائید دانش‌بنیان در حوزه خدمات خود شود. این شرکت از تاریخ 9 دی ماه 1402 در فهرست شرکت‌ها و مؤسسات مشمول استفاده از مزایای قانون شرکت‌های دانش‌بنیان تائید شد و می‌تواند از قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری و اختراعات استفاده کند.

طرح‌های پالایشگاهی و پتروشیمی ازجمله صنایعی هستند که بدون تأمین دانش فنی مناسب امکان رشد و توسعه را ندارند. دستیابی به حوزه لایسنس (License) و دانش فنی موردنیاز صنایع تکمیلی زنجیره ارزش برای صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی در ایران بسیار حائز اهمیت است. شرکت گسترش انرژی پاسارگاد به‌عنوان اولین مجموعه هلدینگ نفتی در کشور است که دارای دانش فنی واحدهای پالایشگاهی و پتروشیمی در قالب شرکت آرمان پاسارگاد است.

شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد دارای عضویت در پارک فناوری نفت و گاز، انجمن مهندسی شیمی ایران، انجمن مراکز تحقیق و توسعه صنایع ایران و کارگروه متانول انجمن مهندسی شیمی است.

تصاویر
  • تائید شرکت آرمان پاسارگاد به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان
رتبه
اشتراک گذاری