اخبار

پذیرش عضویت شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد در دو نهاد علمی و پژوهشی
 

پذیرش عضویت شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد در دو نهاد علمی و پژوهشی


چهارشنبه، 08 شهریور 1402
شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد عضو "پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت" و "انجمن تحقیق و توسعه و نوآوری صنایع و معادن ایران" شد.
به گزارش روابط عمومی گروه گسترش انرژی پاسارگاد، عضویت شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد در این دو نهاد علمی و پژوهشی از این جهت حائز اهمیت است که تعامل آن با شرکت‌های دولتی و خصوصی فعال در حوزه‌های نفت و گاز، و صنعت و معدن را افزایش می‌دهد. شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد در مجموعه گروه گسترش انرژی پاسارگاد، در راستای تأمین لایسنس و دانش فنی مورد نیاز واحدهای پالایشگاهی و پتروشیمی و همچنین تأمین تجهیزات و راه‌اندازی این واحدها تشکیل شده است.
شایان ذکر است پارك نوآوری و فناوری صنعت نفت، سال 1399 با هدف مشارکت بخش دولتی و خصوصی در توسعه فناوري‌هاي صنعت نفت و گاز توسط وزارت نفت ایجاد شده است. رسالت اين پارك از سمت عرضه‌ فناوری، حمايت، هدايت و توانمندسازی شركت‌های دانش‌بنيان، فناور، خلاق و نوپا براي ورود به بازار فناوری صنعت نفت؛ و از سوی تقاضای فناوری نيز پايگاه حل مسائل فناورانه‌ صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي است. عضویت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، مستلزم برخورداری از شرایط خاصی است که پس از بررسی در شورای علمی و فناوری پارک، نهایی می‌شود. همچنین انجمن تحقیق و توسعه و نوآوری صنایع و معادن ایران با هدف هماهنگى و تمرکز بر گسترش کمى و کیفى فعالیت‌هاى تحقیق و توسعه و نوآورى واحدهاى صنعتى و معدنى، با هدف نهادینه کردن فرآیندهاى ایجاد، توسعه و بومی‌سازی فناورى، تجدید ساختارهاى اجرایى و ارتقاى مدیریت تحقیق و توسعه و مدیریت منابع پژوهشى جهت دستیابى به توسعه صنعتى پایدار، در سال 1377 تأسیس شده است. عضویت در این انجمن نیز مستلزم شرایط خاصی است.

تصاویر
  • پذیرش عضویت شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد در دو نهاد علمی و پژوهشی
رتبه
اشتراک گذاری