اخبار

قرارداد اجاره دکل حفاری خشکی میان شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی و شرکت ملی حفاری ایران
 

قرارداد اجاره دکل حفاری خشکی میان شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی و شرکت ملی حفاری ایران


چهارشنبه، 16 مهر 1399

قرارداد اجاره دکل حفاری خشکی میان شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی و شرکت ملی حفاری ایران روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ برای مرحله دوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت به امضا رسید.

در این مراسم مهندس دهقان معاون امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران، مهندس موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری، دکتر عمادی معاون اجرایی بخش بالادستی شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، مهندس قبادی مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی حضور داشتند.

این قرارداد در راستای اجرای پروژه‌های مربوط به طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت در میادین نفتی سیاهمکان و سپهر و جفیر به امضا رسیده است.

براساس پیش بینی‌های صورت گرفته با اجرای طرح حفاری چهار حلقه در منطقه سیاهمکان، توان تولید نفت به میزان ۸ هزار بشکه در روز ارتقا خواهد یافت.

با اجرای طرح‌ نگهداشت و افزایش تولید نفت که با مشارکت گسترده پیمانکاران ایرانی از جمله شرکت همراه است، استفاده از توان و تخصص نیروهای بومی جهت اشتغال‌زایی به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی مورد توجه قرار گرفته که اجرای آن در گستره طرح‌های تعریف‌شده از جمله طرح توسعه سیاهمکان و سپر و جفیر باعث کاهش میزان بیکاری در این منطقه محروم شود.

تصاویر
  • قرارداد اجاره دکل حفاری خشکی میان شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی و شرکت ملی حفاری ایران
رتبه
اشتراک گذاری