اخبار

اصول ایمنی فراتر از یک اولویت است
 

اصول ایمنی فراتر از یک اولویت است


ﺳﻪشنبه، 10 اردیبهشت 1398

رئیس انجمن نفت ایران گفت: امروزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) فراتر از یک اولویت برای سازمان‌هاست و به یکی از ارزش‌های بنیادین تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، مهدی میرمعزی (مدیرعامل گروه گسترش انرژی پاسارگاد) صبح امروز (دوشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه) در کارگروه کارشناسان شورای جهانی نفت (WPC) در محل هتل پارسیان آزادی، اظهار کرد: اصول ایمنی باید فراتر از یک اولویت باشد و افزون بر تبدیل شدن به ارزشی بنیادین، مبنای همه تصمیم‌های سازمانی شود.

وی تأکید کرد: سازمان‌ها باید در تعیین راهبرد خود، بر پیوند دادن عناصر پایداری، از جمله اچ‌اس‌یی، با فرآیند اصلی تولید خود، متمرکز شوند.

رئیس انجمن نفت ایران افزود: نهادیه کردن اصول اچ‌اس‌یی از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای ضروری است، ضمن اینکه از جنبه اقتصادی نیز بسیار مهم است، زیرا رفتار غیرمسئولانه در این زمینه می‌تواند چهره سازمان را مخدوش کند و عواقب این مسئله ممکن است ده‌ها سال باقی بماند.

معزی پور تأکید کرد: سازمان‌ها افزون بر نهادینه کردن اصول اچ‌اس‌یی در سازمان خود، باید به گسترش آن میان همکاران و جامعه اهمیت دهند.

وی با اشاره به اینکه شورای جهانی نفت (WPC) نخستین کارگروه از دوره‌های اچ‌اس‌یی خود را در ایران برگزار می‌کند، اظهار کرد: خروجی نهایی همه کارگاه‌های این دوره در کنفرانس جهانی این نهاد در سال ۲۰۲۰ میلادی ارائه خواهند شد.

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد (PEDC) یک شرکت در حوزه انرژی است که در ایران واقع شده است. شرکت گسترش انرژی پاسارگاد یک هلدینگ در حوزه انرژی است که فعالیت هایش در کل زنجیره ارزش شامل اکتشاف، تولید، پالایش، بازاریابی مواد پتروشیمی، تولید برق و انرژی های تجدید پذیر و همچنین سرمایه گذاری بنابر تکنولوژی جدید می باشد و دفتر مرکزی شرکت در تهران واقع شده است. شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در سرتاسر فلات قاره ایران و بازار بین المللی از طریق شرکت های زیرمجموعه خود حضور دارد. ما به سهامداران از طریق سرمایه گذاری فعال، نظارت سطح بالای پروژه هایمان، ایجاد مشارکت در سطح جهانی و مدیریت ریسک های خود به طور مؤثر و ایجاد مجموعه های متعادل، ارزش می گذاریم. در ضمن، ما به توسعه پایدار بخش انرژی و انجمن ها در کشور خود کمک می کنیم. رقابت PEDC به فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزشهای ما، با یک تعهد قوی به شفافیت، همکاری و بهبود عملیاتی مداوم متکی است. ما به عنوان یک شرکت تابعه متعلق به گروه مالی پاسارگاد، با بانک پاسارگاد بعنوان یک سهامدار متمایز ، از سال ٢٠٠٨ فعالیت خود را آغاز نموده ایم ، موفقیت ما به تجربه ، دانش مدیریتی و مشارکت قوی محلی و بین المللی ما مدیون است. PEDC متعهد به حفظ پایداری و به عنوان شریک راهبردی نخبه در بخش انرژی و پتروشیمی ایران شناخته شده است.

 

تصاویر
  • اصول ایمنی فراتر از یک اولویت است
رتبه
اشتراک گذاری