اخبار

سومین تابلوی نقاشی نفت و‌ قیر به نفع انجمن اتیسم ایران ۳۰۰ میلیون تومان فروش رفت
 

سومین تابلوی نقاشی نفت و‌ قیر به نفع انجمن اتیسم ایران ۳۰۰ میلیون تومان فروش رفت


سومین تابلوی نقاشی ترسیم‌شده با نفت و قیر در غرفه گروه‌ گسترش انرژی پاسارگاد در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان توسط شرکت "ول سرویسز ایران" خریداری شد تا عواید آن در اختیار انجمن اتیسم ایران قرار گیرد.
جمعه، 29 اردیبهشت 1402

به گزارش روابط عمومی گروه گسترش انرژی پاسارگاد، این تابلوی نقاشی در روز سوم نمایشگاه نفت تهران با نفت میدان سپهر و جفیر، و قیر تولیدشده در پالایشگاه قشم، دو پروژه گروه گسترش انرژی پاسارگاد، ترسیم شد و در پایان روز سوم نمایشگاه، توسط شرکت "ول سرویسز ایران' به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان خریداری شد تا عواید آن صرف انجمن اتیسم ایران شود.

در روزهای اول و دوم نمایشگاه هم دو تابلوی نقاشی دیگر به ترتیب به مبالغ ۲۵۰ میلیون تومان توسط شرکت دانا انرژی و ۱ میلیارد تومان توسط شرکت فاتح صنعت خریداری شد تا مبالغ حاصل از فروش این سه تابلوی نقاشی و یک تابلوی دیگر که در روز آخر نمایشگاه نفت تهران به حراج گذاشته خواهد شد، صرف تجهیز مرکز شرق تهران انجمن اتیسم خواهد شد.

گروه گسترش انرژی پاسارگاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، حامی انجمن اتیسم ایران است تا به تامین بخشی از نیازهای مالی این انجمن برای حمایت از بیماران اتیسم کمک کند

تصاویر
  • سومین تابلوی نقاشی نفت و‌ قیر به نفع انجمن اتیسم ایران ۳۰۰ میلیون تومان فروش رفت
رتبه
اشتراک گذاری