اخبار

دومین تابلوی نقاشی نفت و‌ قیر به نفع انجمن اتیسم ایران یک میلیارد تومان فروش رفت
 

دومین تابلوی نقاشی نفت و‌ قیر به نفع انجمن اتیسم ایران یک میلیارد تومان فروش رفت


دومین تابلوی نقاشی ترسیم‌شده با نفت و قیر در غرفه گروه‌ گسترش انرژی پاسارگاد در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، به مبلغ یک میلیارد تومان توسط شرکت فاتح صنعت خریداری شد تا عواید آن در اختیار انجمن اتیسم ایران قرار گیرد.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1402

به گزارش روابط عمومی گروه گسترش انرژی پاسارگاد، این تابلوی نقاشی در روز دوم نمایشگاه نفت تهران با نفت میدان سپهر و جفیر، و قیر تولیدشده در پالایشگاه قشم، دو پروژه گسترش انرژی پاسارگاد، ترسیم شد و در پایان روز دوم نمایشگاه، در حضور مهندس صادق‌آبادی مدیرعامل گروه گسترش انرژی پاسارگاد، توسط دکتر فاطمی مدیرعامل شرکت فاتح‌صنعت به مبلغ یک میلیارد تومان خریداری شد تا عواید آن صرف انجمن اتیسم ایران شود و علاوه بر آن، تاکیدی بر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های فعال در حوزه انرژی باشد.

در روز اول نمایشگاه هم تابلوی نقاشی اول‌ به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان توسط شرکت دانا انرژی خریداری شد. مبلغ حاصل از فروش این دو تابلوی نقاشی و دو تابلوی دیگر که در روزهای سوم و چهارم نمایشگاه نفت تهران به حراج گذاشته خواهد شد، صرف تجهیز مرکز شرق تهران انجمن اتیسم خواهد شد. 

گروه گسترش انرژی پاسارگاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، حامی انجمن اتیسم ایران است تا به تامین بخشی از نیازهای مالی این انجمن برای حمایت از بیماران اتیسم که یک‌ اختلال کمتر شناخته شده است کمک کند

تصاویر
  • دومین تابلوی نقاشی نفت و‌ قیر به نفع انجمن اتیسم ایران یک میلیارد تومان فروش رفت
رتبه
اشتراک گذاری