اخبار

 تقدیر انجمن اتیسم ایران از گروه مالی پاسارگاد در "جشن پنجره ها"
 

تقدیر انجمن اتیسم ایران از گروه مالی پاسارگاد در "جشن پنجره ها"


"جشن پنجره ها "به منظور تابش نور امید به دنیای متفاوت کودکان اتیسم به همت انجمن اتیسم ایران و با همکاری هلدینگ گسترش انرژی پاسارگاد روزچهارشنبه ( 26 بهمن ماه) درمحل دانشگاه خاتم برگزار شد.
دوشنبه، 08 اسفند 1401

به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، دراین مراسم دکتر مجید قاسمی، مدیر عامل بانک پاسارگاد، گفت: در جوامع پیشرفته، توسعه فرهنگی به عنوان زیرساخت رشد و توسعه اقتصادی شناخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل توسعه یافتگی در جوامع بشری، رشد و توسعه امرخیرخواهانه فردی و سازمانی است و خیرخواهی به منزله همدلی و اتحاد افراد یک سرزمین برای رسیدن به اهداف مختلف انسانی است.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین دستاورد‌های مسئولیت اجتماعی؛ پاسخگویی، قانون مداری، ارتقای عملکرد سازمان ها، رعایت اخلاق حرفه ای، ترویج سلامت اداری، توسعه برند و خوشنامی و ارزش آفرینی اجتماعی هستند و پیامد نهایی تمام این دستاورد‌ها  خوب زیستی و رفاه اجتماعی است.

دکتر قاسمی با اشاره به برخی از فعالیت های معنوی گروه مالی پاسارگاد گفت: شرکت گسترش انرژی پاسارگاد یکی اززیر مجموعه های گروه مالی پاسارگاد است که پروژه های بسیار بزرگی مانند میدان نفتی سپهر و جفیر را تحت مدیریت خود دارد و همیشه در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام بوده و اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

همچنین در این مراسم مهندس مجتبی خسروتاج، رییس هیئت مدیره انجمن اتیسم ایران، اظهار کرد: انجمن اتیسم ایران اولین تشکل غیر دولتی برای حمایت از مبتلایان به اتیسم در ایران است و این انجمن در سال 1393 توسط جمعی از متخصصان، کارشناسان، علاقمندان و اولیا این کودکان با مجوز رسمی از وزارت کشور تاسیس شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه طرح‌های آموزشی و پژوهشی، برگزاری مراسم‌ها و سمینارهای علمی، عضوگیری و استفاده از روش‌های مدیریتی و نیز جمع آوری کمک از سازمان‌‌های ذیربط از ابزارهای مهم ایجاد درآمد برای استمرار فعالیت‌های انجمن هستند و در این راستا گروه مالی پاسارگاد و همچنین هلدینگ گسترش انرژی پاسارگاد اقدامات ارزنده ای را برای کاهش دردها و آلام این گروه از افراد جامعه انجام داده است.

همچنین در مراسم « جشن پنجره‌ها» به پاس تقدیر و تشکر از گروه مالی پاسارگاد و همچنین هلدینگ گسترش انرژی پاسارگاد ،لوح سپاس از سوی انجمن اتیسم ایران تقدیم مدیران گردید.

 گفتنی است اوتیسم یا درخودماندگی، نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی و کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود. کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم، در ارتباطات کلامی و غیرکلامی، تعاملات اجتماعی و فعالیت‌های مربوط به بازی، مشکل دارند. این اختلال، ارتباط با دیگران و دنیای خارج را برای آنان دشوار می‌سازد و درمان این بیماری و یا کنترل آن علاوه برهزینه‌های فراوان، مشکلات زیادی را برای خانواده‌ها ایجاد کرده‌ که آنها را نیازمند به حمایت و همراهی از سوی سازمان‌ها و نهادها کرده‌است.

تصاویر
  •  تقدیر انجمن اتیسم ایران از گروه مالی پاسارگاد در "جشن پنجره ها"
رتبه
اشتراک گذاری