اخبار

پیام آقای دکتر پاکروان به مناسبت جابجایی موفق دکل حفاری پاسارگاد 100
 

پیام آقای دکتر پاکروان به مناسبت جابجایی موفق دکل حفاری پاسارگاد 100


شنبه، 23 مرداد 1400

جناب آقای دكتر پاكروان مدیرعامل محترم شرکت حفاری استوان کیش در پيامی از كليه دست اندركاران عمليات جابجايی دستگاه حفاری پاسارگاد ١٠٠ به موقعيت جديد تقدير و تشكر كردند.

همکاران محترم
سلام 
با لطف و عنايت الهي، همت جمعي متخصصان شركت حفاري استوان كيش و با همكاري و حمايت معاونت محترم بالادستي شركت گسترش انرژي پاسارگاد و شركت خدمات مهندسي پژواك انرژي، دستگاه حفاري پاسارگاد ١٠٠ به موقعيت جديد در سكوي SPD21 پارس جنوبي جابجا شد.
لازم ميدانم مراتب قدرداني و تشکر صمیمانه خودم را از کلیه همکاران ارجمند دست اندر کار، خصوصا:  گروه جابجایی و همکاران حاضر در سکو ، مدیریت و پرسنل  واحدهای عملیات ، پشتیبانی ، تعمیرات ، ایمنی و HSE ، بارج و DPA ، مهندسی و بازرسی،  تدارکات ، برنامه ریزی و ارتباطات و آی تی , منابع انسانی و روابط عمومي ، مالی، پایگاه کیش و ستاد تهران و مديريت و همکاران شرکت پژواک انرژي و .... بابت اهتمام جمعی در اجرای موفق عملیات جابجایی دستگاه اعلام كنم.
با توجه به جمیع مراحلی که طی چند هفته گذشته اتفاق افتاد و علی رغم مشکلاتی که وجود داشت، همه همكاران با صبر و حوصله و تعامل مناسب اين عمليات را به نتیجه مطلوب رسانده و بار ديگر توان تخصصي و روحيه تيمي خود را نشان دادند. 
با آرزوی سلامتی و نشاط برای همه عزیزان
موفق باشید

تصاویر
  • پیام آقای دکتر پاکروان به مناسبت جابجایی موفق دکل حفاری پاسارگاد 100
رتبه
اشتراک گذاری