اخبار

گردهمایی شرکت های دانش بنیان و ‎استارتاپ های ‎صنعت نفت با حضور " انرژیک"  اولین مرکز نوآوری صنعت انرژی
 

گردهمایی شرکت های دانش بنیان و ‎استارتاپ های ‎صنعت نفت با حضور " انرژیک" اولین مرکز نوآوری صنعت انرژی


ﺳﻪشنبه، 29 بهمن 1398

​گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت به همت وزارت نفت ، شرکت ‎کاریز اعتماد و ‎صندوق نوآوری و شکوفایی در تاریخ 27 لغایت 29 بهمن ماه 98 در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار گردید. 

‏در این گردهمایی 40 نشست جهت ارائه نیازهای  فناورانه شرکت های معظم صنعت نفت و گاز از جمله شرکت گسترش انرژی پاسارگاد بارگزار گردید و بیش از 200 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه جانبی آن حضور داشتند. 

خانم مهندس پوردانا و خانم دکتر محمودی و آقای دکتر حبیبی جهت داوری تیم های حاضر از طرف  شرکت گسترش انرژی پاسارگاد حضور داشته و استارتاپهای موجود را با همراهی دفتر توسعه فناوری و نوآوری های صنعتی شریف ( گروه تکنو شریف) مورد ارزیابی قرار دادند. همچنین شرکت گسترش انرژی پاسارگاد با حضور فعال یکی از شرکت های زیر مجموعه خود ( شرکت آپادانا ونچرز) در اولین رویداد استارتاپی حوزه نفت و گاز، اولین مرکز نوآوری در حوزه انرژی با همت بخش خصوصی را معرفی نموده و تیم ها و صاحبان ایده های خلاقانه حاضر در این رویداد را شناسایی نمودند.  

در اولین روز برگزاری این رویداد، جناب آقای دکتر عمادی ( معاونت ارشد بالادستی نفت و گاز پاسارگاد) به نمایندگی از جناب آقای مهندس میرمعزی در پنل تخصصی حضور یافته و نیازهای فناورانه شرکت های گروه پاسارگاد را مطرح نمودند. نیازهای فناورانه بخش بالادستی و پایین دستی نفت و گاز توسط واحد مدیریت دانش و همکاری مهندسان دانش بخش های اجرایی بالادستی (جناب آقای دکتر نوری زاده ) و پایین دستی ( سرکار خانم مهندس پوردانا) جمع آوری و در این همایش مطرح گردید.

تصاویر
  • گردهمایی شرکت های دانش بنیان و ‎استارتاپ های ‎صنعت نفت با حضور " انرژیک"  اولین مرکز نوآوری صنعت انرژی
  • گردهمایی شرکت های دانش بنیان و ‎استارتاپ های ‎صنعت نفت با حضور " انرژیک"  اولین مرکز نوآوری صنعت انرژی
رتبه
اشتراک گذاری