اخبار

پیام تسلیت مدیرعامل گروه گسترش انرژی پاسارگاد در پی درگذشت مهندس بیژن عالیپور
 

پیام تسلیت مدیرعامل گروه گسترش انرژی پاسارگاد در پی درگذشت مهندس بیژن عالیپور


دوشنبه، 20 آذر 1402

در‌ پی درگذشت مهندس بیژن عالیپور، مدیرعامل اسبق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، عضو هیئت مدیره شرکت اکتشاف، توسعه و تولید پاسارگاد و مشاور مدیرعامل گروه گسترش انرژی پاسارگاد، مهندس علیرضا صادق‌آبادی مدیرعامل گروه گسترش انرژی پاسارگاد در پیامی، درگذشت ایشان را به خانواده صنعت نفت و خانواده گرانقدرشان تسلیت گفت. متن کامل پیام بدین شرح است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون​

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

امروز  ناباورانه خبر درگذشت بزرگمردی از تبار خوزستان ما را در بهت فرو برد.

مهندس بیژن عالیپور ؛ مردی بزرگ و وطن پرست که از هیچ تلاشی برای آبادانی و توسعه کشورش دریغ نکرد.

امروز صنعت نفت در سوگ مردی نشست که متعهدانه و‌ دلسوزانه با فرهنگی برآمده از بکارگیری تخصص و وطن دوستی، لحظه لحظه عمرش را طی پنجاه سال، صرف صنعت نفت کرد.

دریغ؛ که اقای مهندس عالیپور که تا آخرین لحظه زندگی‌اش و حتی در روزهای اخیر هم دل در گروی توسعه کشور و صنعت نفت داشت و یکی از پرتلاش ترین چهره هایی که در جنوب ایران جای جای نفت را می شناخت و تا واپسین دم نیز در طرح توسعه میادین دوقلوی سپهر و جفیر در کنار تلاشگران صنعت نفت در مجموعه گسترش انرژی پاساگارد نقش آفرینی بی بدیلی داشت.

صنعت نفت، مدیون و مرهون خدمتگزاران صادق و خالصی همچون مهندس عالیپور است که لحظه ای از کوشش ننشستند تا نان و قوت مردمان بی وقفه تامین و‌ پایدار بماند.

باری! مهندس عالیپور که در میانه‌ی دشواری‌ها و آتش و تحریم مردانه ایستاد، اینک در  میان ما نیست اما مرام و مشی و منش وطن پرستی و توسعه طلبی اش همچنان چراغ راه جوانان کشور بویژه صنعت نفت خواهد بود.

چرا که رادمردان فکور، خدوم و متعهد نام و یاد و راهشان همواره زنده خواهد بود.

اینجانب درگذشت جناب آقای مهندس بیژن عالیپور را به خانواده صنعت نفت و خانواده گرانقدر شان بویژه به همسر محترم‌شان که در طول سالیان خدمت ایشان همراهی خالصانه ای داشتند، تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه باریتعالی رحمت و غفران واسعه الهی مسئلت دارم.

علیرضا صادق آبادی

تصاویر
  • پیام تسلیت مدیرعامل گروه گسترش انرژی پاسارگاد در پی درگذشت مهندس بیژن عالیپور
رتبه
اشتراک گذاری