اخبار

افتتاح خانه امید 5 انجمن اتیسم ایران با حمایت گسترش انرژی پاسارگاد
 

افتتاح خانه امید 5 انجمن اتیسم ایران با حمایت گسترش انرژی پاسارگاد


شنبه، 11 آذر 1402

خانه امید 5 انجمن اتیسم ایران چهارشنبه هشتم آذر در درمانگاه شهدای منطقه 19 شهرداری در جنوب تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی گروه گسترش انرژی پاسارگاد، هزینه تجهیز خانه امید 5 همچون خانه امید 4 که در شرق تهران افتتاح شده بود، به ابتکار گروه گسترش انرژی پاسارگاد از طریق فروش تابلوهای نقاشی نفت و قیر در غرفه پاسارگاد در نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران، با کمک شرکت‌های «هوایار» و «ول سرویسز ایران» تأمین شده است.

در مراسم افتتاح خانه امید 5، سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم ایران، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 تهران، امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم تهران و سیدحسین قوامی مدیر ارتباطات و توسعه برند گروه گسترش انرژی پاسارگاد حضور داشتند.

روبان افتتاح خانه امید 5 انجمن اتیسم ایران که برای کودکان زیر 12 سال طراحی شده، در حضور مسئولان حاضر در مراسم، توسط والدین یکی از کودکان اتیسم قیچی شد تا این مرکز رسماً فعالیت خود را آغاز کند.

خانه امید 5 که در جنوب تهران واقع شده امکان خدمت‌رسانی به اهالی مناطق 18 و 19 تهران و همچنین نسیم‌شهر و رباط‌کریم را داراست. پیش از راه‌اندازی این مرکز، اهالی جنوب تهران برای دریافت خدمات به واحد مرکزی انجمن در غرب تهران در مجاورت اتوبان شهید ستاری مراجعه می‌کردند اما اکنون روزانه بیش از یکصد کودک دارای اختلال اتیسم می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و از امکان توان‌بخشی در این مرکز بهره‌مند شوند. 

شایان ذکر است گروه گسترش انرژی پاسارگاد در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، حمایت از کودکان طیف اتیسم را در دستور کار خود قرار داده که احداث مرکز جامع اتیسم در منطقه 22 تهران و تجهیز خانه‌های امید برای کودکان اتیسم، از جمله فعالیت‌هایی است که در همین راستا انجام می‌گیرد.  ​

تصاویر
  • افتتاح خانه امید 5 انجمن اتیسم ایران با حمایت گسترش انرژی پاسارگاد
رتبه
اشتراک گذاری