اخبار

  جمع‌آوری ۱۴.۵ میلیارد تومان و تعهد ساخت یک مدرسه هوشمند برای انجمن اتیسم ایران
 

جمع‌آوری ۱۴.۵ میلیارد تومان و تعهد ساخت یک مدرسه هوشمند برای انجمن اتیسم ایران

در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گسترش انرژی پاسارگاد و با همراهی ۶ شرکت نفتی در نمایشگاه نفت تهران تحقق یافت:

به ابتکار شرکت گسترش انرژی پاسارگاد و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، با فروش تابلوهای نقاشی قیر و نفت در نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران، جمعا ۱۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان برای حمایت از انجمن اتیسم ایران جمع‌آوری شد و یک شرکت نیز آمادگی خود را برای ساخت و تجهیز یک مدرسه هوشمند برای کودکان اتیسم اعلام کرد.
شنبه، 30 اردیبهشت 1402

به گزارش روابط عمومی گروه گسترش انرژی پاسارگاد، استقبال گسترده از فروش تابلوی نقاشی قیر و نفت به نفع انجمن اتیسم ایران در غرفه شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران موجب شد در روز پایانی نمایشگاه، به جای یک تابلوی نقاشی، دو تابلو به فروش گذاشته شود.

در روز پایانی، دو تابلوی نقاشی که با نفت میدان سپهر و جفیر و قیر پالایشگاه پاسارگاد قشم، دو پروژه گروه گسترش انرژی پاسارگاد ترسیم شده بود، به قیمت ۵ میلیارد تومان توسط شرکت "هوایار" و به قیمت ۸ میلیارد تومان توسط شرکت "شهر کاتالیست رز اروند" خریداری شد.

در روزهای اول تا سوم نمایشگاه هم سه تابلوی نقاشی به ترتیب به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان توسط شرکت "دانا انرژی"، ۱ میلیارد تومان توسط شرکت "فاتح صنعت" و ۳۰۰ میلیون تومان توسط شرکت "ول سرویسز ایران" خریداری شد تا عواید آن در اختیار انجمن اتیسم ایران قرار گیرد.

بدین ترتیب در طول ۴ روز برگزاری نمایشگاه نفت تهران، با فروش تابلوهای نقاشی نفت و قیر که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گروه گسترش انرژی پاسارگاد به عنوان حامی انجمن اتیسم ایران انجام گرفت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان برای کمک به انجمن اتیسم ایران جمع‌آوری شد. همچنین شرکت "پیشروگروپ" اعلام کرد ساخت و تجهیز یک مدرسه هوشمند اختصاصی برای کودکان اتیسم را بر عهده خواهد گرفت.

پس از فروش تابلوهای نقاشی روز پایانی نمایشگاه، خانم دکتر غفاری مدیر انجمن اتیسم ایران با اهدای تابلوهای نقاشی مادران اتیسم و لوح تقدیر به خریداران تابلوهای نقاشی قیر و نفت و همچنین به مهندس علیرضا صادق‌آبادی مدیرعامل گروه گسترش انرژی پاسارگاد به عنوان متولی این برنامه، از آنها تقدیر و تشکر نموده و آنها را به عنوان سفیران افتخاری اتیسم معرفی کرد.

تصاویر
  •   جمع‌آوری ۱۴.۵ میلیارد تومان و تعهد ساخت یک مدرسه هوشمند برای انجمن اتیسم ایران
رتبه
اشتراک گذاری