اخبار

مراسم امضای قرارداد طرح توسعه سیاهمکان
 

مراسم امضای قرارداد طرح توسعه سیاهمکان


ﺳﻪشنبه، 28 مرداد 1399

مراسم امضای قرارداد طرح توسعه سیاهمکان در مرحله دوم انعقاد قراردادهای طرح های نگهداشت و افزایش تولید (28 مخزن) شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب.

مراسم انعقاد قرارداد طرح توسعه میدان سیاهمکان در مرحله دوم قرارداد طرح های نگهداشت و افزایش تولید (28 مخزن) فی مابین شرکت گسترش انرژی پاسارگاد و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز دوشنبه مورخ 1399/05/27 با حضور وزیر محترم نفت برگزار گردید. طرح مذکور با رقمی بالغ بر 34 میلیون یورو در قالب یک بسته یکپارچه با هدف نگهداشت و افزایش تولید میدان سیاهمکان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به پیمانکاری شرکت گسترش انرژی پاسارگاد و اجرای شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی  تعریف شده است.
شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی در راستای نیل به اهداف از پیش تعیین شده و ابلاغی مدیریت ارشد هلدینگ گسترش انرژی پاسارگاد و با اتکا به توانایی، دانش و تخصص نیروی های جوان، متعهد و با تمرکز بر بهره گیری از پتانسیل موجود در مناطق محروم کشور (استان های خوزستان، بوشهر و ...)، اجرای این طرح را بر عهده خواهد داشت. طرح نگهداشت و افزایش تولید از چاه های میدان سیاهمکان در جنوب اهواز شامل انجام خدمات مهندسی، خرید و تامین کالا، ساختمان و نصب، عملیات حفاری و خدمات مربوط به حفر 4 حلقه چاه می باشد که این شرکت، با جدیت مراحل پیشبرد پروژه مذکور را پیگیری نموده و اجرای پروژه در زمان و با کیفیت بهینه را در دستور کار خود قرار داده است. در این جلسه که مسئولان‌ وزارت نفت، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، شرکت ملی نفت ایران و دیگر نهادهای ذیربط حضور داشتند بر اجرای بموقع و اولویت این طرح ها اشاره و تاکید شد.

تصاویر
  • مراسم امضای قرارداد طرح توسعه سیاهمکان
  • مراسم امضای قرارداد طرح توسعه سیاهمکان
  • مراسم امضای قرارداد طرح توسعه سیاهمکان
  • مراسم امضای قرارداد طرح توسعه سیاهمکان
رتبه
اشتراک گذاری