اخبار

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین گروه‌ انرژی پاسارگاد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر
 

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین گروه‌ انرژی پاسارگاد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر


چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403

تفاهم‌نامه همکاری با موضوعات آموزشی و پژوهش‌های کاربردی بین گروه انرژی پاسارگاد و دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر امضا شد.

این تفاهم‌نامه امروز چهارشنبه در نخستین‌ روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران با حضور علیرضا صادق‌آبادی مدیرعامل گروه انرژی پاسارگاد، توسط سیدهادی میرباقری مدیر سرمایه انسانی و‌ پشتیبانی گروه انرژی پاسارگاد و محمد شریفی رئیس دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر در غرفه گروه‌ انرژی پاسارگاد به امضا رسید.

میرباقری مدیر سرمایه انسانی و‌ پشتیبانی گروه انرژی پاسارگاد پس از امضای تفاهم‌نامه گفت: حمایت از دانشجویان عزیز به‌ عنوان‌ آینده‌سازان کشور در دستور‌ کار تیم‌ جدید مدیریتی گروه‌ انرژی پاسارگاد قرار گرفته است. در همین راستا برای جذب کارآموز از دانشگاههای معتبر و هماهنگی برای بازدید دانشجویان از پروژه‌های شرکت برنامه‌ریزی شد و تعدادی از کارآموزان نیز جذب شدند.

شریفی رئیس دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز ضمن قدردانی از حمایتهای گروه انرژی پاسارگاد ابراز امیدواری کرد در راستای این‌تفاهم‌نامه نیز همکاری موثری بین دو طرف شکل گیرد.

در این مراسم، همچنین حسین قوامی مدیر ارتباطات و برند گروه انرژی پاسارگاد، ابراز امیدواری کرد این تفاهم‌نامه هم مانند تفاهم‌نامه‌هایی که در دو‌ نمایشگاه قبلی نفت با دانشگاهها امضا و به نتایج موردنظر منجر شده، منشأ خیر و‌ برکت برای دو طرف باشد.

تصاویر
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین گروه‌ انرژی پاسارگاد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین گروه‌ انرژی پاسارگاد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رتبه
اشتراک گذاری