اخبار

گسترش انرژی پاسارگاد، تندیس زرین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D را کسب کرد
 

گسترش انرژی پاسارگاد، تندیس زرین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D را کسب کرد


دوشنبه، 24 مهر 1402

گروه گسترش انرژی پاسارگاد در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM4D با رویکرد سرمایه دانشی، تندیس زرین بالاترین رده جایزه اهدایی را کسب کرد.
ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM4D با همکاری انجمن مدیریت ایران، انجمن مدیریت دانش اتریش و دانشگاه خاتم روز ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مدیران عامل و اساتید و صاحبنظران این حوزه به صورت حضوری و آنلاین در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.
در آیین افتتاح این مراسم دکتر مجید قاسمی رئیس شورای سیاست گذاری کنفرانس و رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت ایران در باب “نقش سرمایه دانشی در توسعه اقتصاد دانش بنیان” سخنرانی کرد و در ادامه دکتر برندنر رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش و عضو هیات علمی و همکار کنفرانس سخنرانی با موضوع Knowledge Management in sustainable Relationships between countries توضیحاتی ارائه داد.
همچنین یک نشست تخصصی با عنوان "ارائه تجارب شرکت ها پیرامون سرمایه های دانشی" تشکیل شد و مهندس صادق آبادی مدیرعامل شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در بخش نخست این نشست دستاوردهای مهم شرکت در حوزه سرمایه های ساختاری را ارائه کرد.
در این نشست خانم صائمیان، دبیر علمی کنفرانس با توجه به موفقیت‌ها و دستاوردهای گروه گسترش انرژی پاسارگاد در سال جاری گفت: این تجارب حاکی از تحول در هوشمندی و نوآوری در کسب و کار سازمان است.
سایر سخنرانان نیز در خصوص"سفر مدیریت دانشی پتروشیمی نوری"، "نهادینه سازی ابتکارات مدیریت دانشی در همراه اول" و "تجربیات مدیریت سرمایه های دانشی در پالایشگاه تهران" به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
مراسم اختتامیه و اهدای جوایز ششمین دوره جایزه مدیریت دانشی، با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد بیش از ۳۰ سازمان‌ متقاضی برگزار و شرکت گسترش انرژی پاسارگاد مفتخر به کسب بالاترین امتیاز در رده تندیس زرین شد.
جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D برای ششمین سال پیاپی برگزار و متولی شرکت در این جایزه رياست دانش سازمانی است که با هماهنگی با بخش های مختلف سازمان، اظهارنامه مربوطه را تدوین و در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ با همکاری تمام بخش های سازمان در فرآیند ارزیابی شرکت کرده‌اند.
از جمله اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
• توسعه و اعتلای سرمایه انسانی سازمان ها؛
• بهبود بهره وری سرمایه انسانی از طریق کسب تجارب برتر؛
• تعمیق کارکردهای سرمایه های دانشی در اقتصاد دانش بنیان​​​​​

تصاویر
  • گسترش انرژی پاسارگاد، تندیس زرین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D را کسب کرد
رتبه
اشتراک گذاری